20 May 2016

Kekayaan Dunia Hanya Sementara... Jangan Jadi Hamba Duit...

Assalammualaikum wbt dan Salam 1.. 2... 3... Sekian lama menyepi dan kini oldskoolah kembali.. Maaf atas kelewatan mengemaskini blog ni atas sebab kekangan duniawi... Kekayaan seseorang dinilai bukan dari kemewahan yang melimpah ruah tetapi dilihat dari segi penyampaian yang terzahir dari kata kata dan gerak laku seseorang individu... Dek kerana tekanan kos sara hidup yang tinggi, kita terpaksa bertungkus lumus mencari sumber pendapatan kedua dan akhirnya banyak perkara yang terabai. Ok.. Cukup setakat tu aku membebel.. Cerita bab duit, minggu lepas aku singgah ke rumah makcik aku yang terletak di Melaka... Rezeki aku di Offer duit RM 20 Prefix TG Tahun 1986 - 1995... Duit ni tak la seRARE mana dan dalam kondisi About Uncirculated (AU) di mana rate baru RM50 sahaja tetapi disebabkan free aku sebat je la.. Rezeki jangan ditolak bro...
Tun Jaffar Bin Hussein




Sekian untuk para pembaca.. Harap Berpuas hati.. Para numistik mohon maaf kalau entri ni ada yang kurang tepat... Mohon tunjuk ajar daripada kalian semua.. Dan para pembaca yang budiman jangan lupa untuk klik ads Nuffnang yang ada tu... Kerjasama anda amatlah dihargai... Semoga Allah memberkati kalian... Terima Kasih NUFFNANG

No comments:

Post a Comment